wtorek, 17 czerwca 2014

powrót do przeszłości

Dzień 39
Po pracy pojechałam do szpitala odwiedzić koleżankę, która jutro ma mieć wymieniane bioderko. W szpitalu, w którym i ja leżałam kilkakrotnie, jakieś 10 lat temu. Wtedy pracował tam pielęgniarz Rafał, który opowiadał kawały pacjentom. Okazuje się, że nadal tam pracuje i żartuje :) O dziwo, pomimo, że upłynęło już tyle czasu pamiętał moją skromną osobę. Także imię i nazwisko. Nawet wspomniał, że mam jutro imieniny, o których ja sama zapomniałam ;) Szok! Fakt, że jak pojawiałam się na oddziale, to mówił "znowu" :) ale mimo to, jest to zadziwiające, w końcu tyle pacjentów przewija się przez oddział. Sztuczne bioderka, sztuczne kolanka i śrubki w palcach, działają w porządku. Co prawda kolanka nie zginają się tak jak bym chciała, ale jest dobrze. Koleżanka też nastawiona pozytywnie :)
A w skrzynce czekała na mnie kartka imieninowa z życzeniami od koleżanki. Cudna! i życzenia miłe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.