sobota, 21 czerwca 2014

kokardka

Dzień 42
Jakiś czas temu dostałam od Jacka kwiatka. W fioletowym kolorze. Stał się dla mnie inspiracją do uatrakcyjnienia wnętrza. Będę stopniowo wprowadzać fioletowe dodatki do pokoju. Dziś kupiliśmy fioletowy bieżnik na ławę i firanki z fioletowymi akcentami. Drugi zakup po powrocie do domu przestał mi się podobać :( Macie tak czasem?  Może uda się zwrócić...

Po powrocie z zakupów wzięłam się za  porządki.  Potem dla relaksu zrobiłam broszkę w kształcie kokardki. I Sprezentowałam Kindze, która lubi wszelkiego rodzaju kokardki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.