sobota, 7 czerwca 2014

mniej na głowie

Dzień 29
Dziś zadbałam o to, żeby mieć mniej na głowie i poszłam do fryzjera. Może przy okazji wzmocnią mi się włosy, bo strasznie mi wypadają ostatnio. 

Ciasto, które wczoraj zaprezentowałam na fotce jest pyszne, a ponieważ mieliśmy gości niewiele już zostało. Przyszedł braciszek i siostrzeniec z dziewczyną. Było miło :)
Zrobiliśmy sobie popołudnie filmowe i obejrzeliśmy dwa polskie filmy: "Oszukane" i "Ambasada". Oba fajne.

A pogoda jak dla mnie cudowna. Mogłam podładować trochę baterię słoneczne, na które działam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.