środa, 18 czerwca 2014

imieniny

Dzień 40
Dziś kolejny nużący dzień w pracy. Powieki były nieznośnie ciężkie i trudno było zapanować nad sennością. Po dwóch kawkach zrobiło się lepiej :)

Odebrałam kilka telefonów z życzeniami imieninowymi. A od bliskich dostałam tak lubiane przeze mnie słodycze. Jak śpiewa Golec uOrkiestra: "Gdy widzę słodycze to kwiczę, a oczy mi świecą jak znicze" :) A do kompletu zamiast kwiatków kartki. Jak już wcześniej pisałam, to taka nasza rodzinna tradycja, że obdarowujemy się kartkami. Śliczne są...
Koleżanka miała mieć dziś operację. Zawieźli ją na salę operacyjną, dali znieczulenie w kręgosłup i stwierdzili, że.... mają źle wysterylizowane narzędzia. I odwieźli ją na salę bez operacji. Masakra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.