sobota, 28 czerwca 2014

kokardka

Dzień 50 - półmetek
Za tydzień moja chrześniaczka ma urodziny, w związku z czym poprosiłam siostrę o pomoc w wyborze prezentu. Kasia (siostra) jest babcią Alusi (chrześniaczki), więc najlepiej wie co wybrać. Stwierdziła, że Ala zabawek ma za dużo, więc lepiej kupić jakiś ciuszek. Wybrałyśmy tuniczkę i legginsy. Przy okazji, jak to baby zaopatrzyłyśmy też siebie :)

Poszłyśmy do nas, a tam czekał na nas nasz braciszek :) Mieliśmy okazję posiedzieć w większym gronie. Ostatnio rzadko się to zdarza, widujemy się raczej naprzemiennie.

Niestety mam też kilka zgryzot, dla odstresowania wzięłam się za rękodzieło. Stworzyłam kokardkę z filcu, koronki i wstążeczki. Można przypiąć ją do bluzki lub gumki do włosów.

Dziś cudownie ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.