wtorek, 3 czerwca 2014

gorzej nie będzie

Dzień 25
Miałam dziś robione USG stawów barkowych. Pani doktor miała wątpliwości i czekała na konsultację bardziej doświadczonego kolegi. W związku z tym miałam zrobione badanie po raz drugi. Zostałam poinformowana, że to co mogło się 'zepsuć' to już się zepsuło, gorzej nie będzie ;D W sumie to dobra wiadomość ;D
W pracy wyjątkowo nie musiałam pisać tekstów. Tworzyłam za to pozycje menu i artykuły na stronę. Fajna odskocznia :) Ponieważ się spóźniłam musiałam zostać dłużej, ale jakoś szybko zleciało. Jak wracałam to spotkałam sąsiadkę i  gadałyśmy pół godziny na podwórku.
A Jacek upiekł ciasto z truskawkami i kruszonką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.