poniedziałek, 28 lipca 2014

strona

Dzień 80
Pierwszy dzień w pracy po urlopie. Obawiałam się, że rozleniwiłam się i trudno mi będzie wziąć się do roboty, na szczęście nie było aż tak źle. Piszę o limuzynach na ślub, na wieczory kawalerskie i panieńskie, eventy, itp. Temat dość przystępny, przynajmniej na razie. Ponieważ tekstów na stronę do napisania jest sporo i nie potrzeba dodatkowych wytycznych, jutro będę pracować w domu. 

Udało mi się skończyć stronkę z moimi rysunkami. Nie do końca jestem z niej zadowolona, ale nie wiem też co mogłabym jeszcze zmienić. Ufam, uda mi się dodawać na bieżąco nowe prace. Zapraszam do oglądania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.