sobota, 10 maja 2014

100happydays.com - dzień pierwszy

Sto szczęśliwych dni... Znajoma jakiś czas temu udostępniła na facebooku link do strony www.100happydays.com, na której zachęcają do bycia szczęśliwym ;) Zapraszają do wzięcia udziału w zabawie, w ramach której trzeba przez okres 100 dni uwieczniać na fotkach radosne momenty z każdego dnia. Jak mówi instrukcja może to być zdjęcie pysznego ciasta, spotkanie ze znajomym, lub przysługa jaką wyświadczyliśmy komuś innemu, słowem coś co wywołało w nas miłe uczucia. Moim skromnym zdaniem fajny pomysł. W związku z tym, że na głowę spadło mi ostatnio dużo problemów i trosk, pomyślałam że będzie to fajna odskocznia. Tak trochę na przekór. Pomyślałam, że na blogu będę oddzielnie dzielić się pozytywnymi momentami z mojego życia...

Dzień 1
Na dobry początek wklejam zdjęcie rysunku, który dziś wykonałam. Od dłuższego już czasu miałam ochotę sięgnąć za kredki, ale zmęczenie i szybko przesuwające się wskazówki na zegarze, jakoś mnie od tego odwodziły. Dziś wreszcie mogłam się wyżyć artystycznie ;) Za wzór posłużyło mi zdjęcie kosa  w gazecie. Zazwyczaj rysuję pastelami suchymi, ale dziś dla odmiany rysowałam olejnymi. Rysunek powstał na papierze o formacie A4.
 

1 komentarz:

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.