wtorek, 20 maja 2014

ciepełko :)

Nareszcie ciepło i słonecznie! Straszny ze mnie zmarzlak i potrzebuje naprawdę wysokich temperatur, żeby było mi ciepło. Jeszcze przedwczoraj chodziłam w 3 swetrach ;P A dziś do domu wracałam w samej bluzeczce. Tak, tak... taka pogoda to jest to, co Elka lubi najbardziej :) 
Dzień 11
Dziś Jacek miał dyżur stowarzyszeniowy na GG. Osoby, które chcą pogadać na temat choroby (lub też zupełnie inny), mogą zagaić rozmowę. Dyżury odbywają się 5 dni w tygodniu i codziennie można pogadać z kimś innym. Wtorki są Jacka. A skoro on siedział przed kompem, ja wzięłam się za rękodzieło. W piątek koleżanka ma imieniny, więc pomyślałam, że stworzę dla niej własnoręcznie kartkę.Arcydzieło to to nie jest, ale chyba może być. Może jeszcze doszlifuję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.