czwartek, 15 maja 2014

goście

Dziś pracowałam w domku. Przyszła siostra, siostrzeniec i moja chrześniaczka. Oderwałam się więc na trochę od pracy, w związku  czym potem musiałam nadrobić i pracowałam do 19. Ala złożyła mi życzenia i uściskała serdecznie, mówiąc że się stęskniła :D Nie sfotografowałam Aluni, wiec w zastępstwie wrzucam fotkę kartek, jakie otrzymałam na urodziny.
 Dzień 6
Dziś pisałam teksty o opakowaniach foliowych, kartonowych i papierze toaletowym. Żartobliwie można o nim napisać, albo historię ciekawą historię papieru toaletowego, ale opisując tylko produkt wcale to nie jest taki proste. Szczególnie, że szary lub biały i bez wzorków ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.