środa, 14 maja 2014

urodziny

Dzień pozytywnych wrażeń, w sumie jedno zdjęcie to za mało :) Dziś przybyła mi kolejna wiosenka :) Ale co tam reumatyzm doskwiera mi od dawna, a wygląd mam ponoć dwudziestolatki, więc w sumie nie robi to na mnie wrażenia ;) A zdrowie, szczęście i miłość.... jeśli życzenia się spełnią mam - zagwarantowane do setki :)
Dzień 5
Dziś szef powiedział, że jestem niezastąpiona :) Miło! Na dodatek obdarował mnie prezentem na urodziny, czego się zupełnie nie spodziewałam. W bardzo kreatywnym opakowaniu, własnego autorstwa i wykonania (patrz foto obok). Za stara już jestem na obchodzenie urodzin, więc imprezki jako takiej nie było i nie będzie. Jednak przybyła Kinga i posiedziałyśmy przy kawie i ciachu. Kilka nieoczekiwanych telefonów z życzeniami też były miłe :) I prezenty od rodzinki, i multum życzeń na fb.

1 komentarz:

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.