sobota, 30 września 2006

talent...nie do makao ;) (c.Ela)

Wczoraj grałam z Kingą w MAKAO. Znów przegrałam i to o… 228 punktów. Dobrze, że nie grałyśmy o pieniądze :D :D :D

Dziś Weronika przeżyła przygodę. Poszła z mamą i babcią na zakupy i biedactwo się zgubiło. Na szczęście bardzo szybko się odnalazła, mimo to zdążyła się nieźle przestraszyć 8| Dobrze, że to się nie stało przy mnie, bo w takich przypadkach zwykle panikuję 8O i padłabym chyba na zawał.

Przed momentem Weronika narysowała śliczny obrazek przedstawiający Odlotowe Agentki – to takie postaci z bajki (jakby ktoś nie wiedział) :)

Ma Wercia talent…. po cioci :) ;P

Tyle na dzisiaj.....

(SzŁoDzIkI)

5 komentarzy:

  1. No, nie chciałabym nikogo dołować...no ale przegrać o przeszło 200 punktów ?? Oj ciotka ciotka :D:D:D Trzeba Cię podszkolić. Pozdrawiam cieplutko :D
    2006-09-30 17:47

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przegrałaś raczej spora rżnica punktóe. Ale głowa do góry może następnym razem będzie lepiej :D. www.ania0406.blog.onet.pl
    2006-10-01 11:34

    OdpowiedzUsuń
  3. Talent... Hm, ja też mam talent:D:D:D Ale nie wiem po kim:PP mam nove tło, www.ulotnie.blog.onet.pl -> osądzcie czy lepiej czy gorzej;*
    2006-10-01 21:19

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej;* To ja, Majka, musiałam zmienić adres z ulotnie na www.tylko-przez-chwile.blog.onet.pl bo moja młodsza siostra znała adres. Maskara;* Zapraszam;*
    2006-10-03 20:00

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blogas! THX za wpisika na moim Masz u mnie linka! ... Looknij czasami do mnie http://www.1i.pl, bo ja bede u Ciebie czestym gosciem. Powodzenia w dalszym blogowaniu! 3m sie! Pozdro
    2006-10-27 06:18

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.