czwartek, 21 września 2006

BaSeN, urodzinki, koffana 1d :* (Kinga)

HeY =*=*
Cio tam u mnie słychać..??
No właśnie nic:/ Straszliwe nudy, oprócz tego, że byłam na pączkach z CiOcIą i się najadłam...
W sobotę ma urodzinki moja siostra WeRcIa i moja super Qmlepla Klaudia z nowej klasy. Nom i robię tak, że najpierw zostaje chwilkę u Werci itd., a potem wyruszam do KlAuDiI :*
Mam w gimnazjum basen 2x w tygodniu i jest po prostu taka fAZA, że OcH AcH ŁuBuDuDu :P Nom to już nie ma cio pisać :*:*:*
Pozdro dla koFfAnej klasy mojej 1d i dla c.E :*:*:*:*:*

(SzŁoDzIkI)

4 komentarze:

  1. Fajnie =D. Pozdrawiam www.ania0406.blog.onet.pl
    2006-09-21 21:08

    OdpowiedzUsuń
  2. a co zapropnujesz cioci jak bedzie 60 komentów ??:D
    2006-09-22 19:55

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam basen, ale raz w tygodniu;))) Ale się cieszę:D:D:D www.ulotnie.blog.onet.pl new notka zapraszam;*
    2006-09-25 13:19

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej na www.ania0406.blog.onet.pl jest nowa notka. Wpadnijcie i skomentujcie :)A
    2006-09-26 20:15

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.