środa, 6 września 2006

szkoła, emocje i takie te bzdurki (Kinga)

GoOd moRnInG!!!
I'm SoRrY, ze tak daaawno nie pisałam, no ale zaczął się rok szkolny, te emocje i w ogóle...:P Nom od dwóch dni chodzę do Id...Ogólnie jest oki, ale niektórzy nauczyciele są naprawdę dziwni. Dzisiaj miałam pierwszy w-f i miałam się dowiedzieć którego dnia mam basen...Okazało się, ze basen DZISIAJ miał być, ale żadna z dziewczyn nie wzięła stroju, bo nam pan wychowawca nic nie powiedział i tak oto całą godzinę siedzieliśmy na ławce, a inna klasa pluskała się w basenie przez całą godzinę..:/:/
Jutro mam znowu na 8.00 =/ Co za utrapienie. Nienawidzę wstawać rano..:P
A z resztą jak każdy..mam nadzieje, że każdy, bo jakby ktoś lubiał wstawać rano to chyba byłby umysłowo chory <bez obrazy dla niektórych>
Właśnie odrobiłam lekcje i nauczyłam się na sprawdzian, bo jutro czeka nas pierwszy. Jutro poznam też 3 nauczycieli, których dotychczas nie poznałam....
No to na dzisiaj chyba konie...Nie wiem kiedy na pisze, to zależy jeszcze od samych nauczycieli. No bo wiecie jak mają dobry dzień to zadają nam mniej, ale jak im się coś zdarzyło, albo tak dla chęci wstali lewą nogą, to będzie z nami krucho..=/ No bo jak inaczej nauczyciele mają się wyrzyć na swoim głupim dniu jak nie na nas..Czemu by nie..może dzisiaj powstawiamy kilka pał i poprawi mi się humor..=/=/
Dobra przez tą notkę zaczyna mi ciśnienie skakać i zaraz się ostro wkurzę na tych nauczycieli...

GoOd ByE:*:* 


(SzŁoDzIkI)

2 komentarze:

  1. ~Jenn & Jess28 maja 2012 16:52

    Wejdź na bloga Jenn & Jess www.ocenkiblogowe2006.blog.onet. pl .Poddaj się ocenie i przekonaj się jak ocenimy właśnie Ciebie! Gwarantujemy dodanie do linków każdego ocenianego bloga i w miare szybką obsługe. Nie czekaj! Zgłoś sie juz teraz! To właśnie na Ciebie czekamy!
    2006-09-08 17:51

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blogas! THX za wpisika na moim Masz u mnie linka! ... Looknij czasami do mnie http://www.1i.pl
    , bo ja bede u Ciebie czestym gosciem. Powodzenia w dalszym blogowaniu! 3m sie! Pozdro
    2006-09-09 07:42

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.