piątek, 29 września 2006

SzKóŁka/zarwanie głowy (Kinga)

Heyyyy:*:*
O jejuś, ale daaawno nie pisałam, ale naprawdę nie mam czasu.
Zadają nam o wiele więcej niż myślałam..:/
Najważniejsze, że klasa mi się trafiła zajerzysta i w ogóle szkoła :*
Dzisiaj na przykład dostałam 5 i 6...:P Hm...cio tam jeszcze u mnie słychać.
Jesteście na bieżąco z naszego życia, bo ciocia pisze o wiele częściej niż ja.
Niestety mam 3 blogi i jednego dnia napisze tu, a jednego tu.
Nom naprawdę się postaram częściej pisać, ale nic nie obiecuje...
Niop a jakbyście chcieli czytać tak ogółem tylko o mnie to wejdźcie na
bajeczny-pamietnik-kini.blog.onet.pl
To jeden z moich blogów
SeRdEcZnIe zapraszam i pozdrawiam:*:*:*

(SzŁoDzIkI)

1 komentarz:

  1. julka__14@buziaczek.pl28 maja 2012 17:50

    Hejka :) na poczatku sory ze nie pisze na temat Twojego bloga :) ale mam do Ciebie prośbe...biore udział w konkursie w którym trzeba zbierac punkty jezeli będziesz chciał/ła mi pomóc to prosze wejdź na tą stronkę http://www.badzok.pl/rejestracja.php tam sie zarejestruj a w miejscu kto polecił Ci tą stronke wpisz mój e-mail julka__14@buziaczek.pl jezeli tak zrobisz to dostane 10 pkt :)a Ty sam/a mozesz wziąć dział w tym konkursie lub innym :) mozna wygrac laptop, aparaty, mp3,Ipody,bizuterię, kosmetyki... mozna sie takze udzielac na forum i brac udział w testach i sondach za które również otrzymuje się punkty....a teraz za udział w sondzie mozna wygrac ozdoby na szyję :) mam nadzieje ze mi pomozesz w zbieraniu punktów i sam/a weźmiesz udział w konkursie....z góry dziękuję i pozdrawiam :*:*:*:* na stronce na 100% nie ma zadnych wirusów...takze nie ma sie czego bac :)
    2006-09-29 16:12

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.