poniedziałek, 18 września 2006

wiesz??? (c.Ela)

W czwartek poszłam do fryzjera, ale powiedziano mi, że klientka która właśnie siedzi na fotelu będzie baaaardzo długo i trzeba będzie wysiedzieć swoje. Zrezygnowałam z czekania i poszłam do parku kontynuować książkę. Około 20 zaczęło się robić szarawo, ciężko było czytać więc zmyłam się do domku. Do fryzjera poszłam w sobotę i mam ładną fryzurkę.

Dziś Werka straszne mnie rozśmieszyła...Moja siostra (Anka), a jej mama była po coś w szkole i widziała, że mała odwiedzała koleżankę w innej klasie. Po powrocie ich obu słyszę taką rozmowę:

Anka: Werka Ty odwiedzałaś dziś Palinkę nie?
Werka: Nooo
Anka: No widzisz jak ja wszystko wiem…
Werka: Nie wszystko... Wiesz kto wynalazł ogień???? <diabełek>
Anka:<zrobiła duże oczy, zamurowało ją, po czym zaczęła się śmiać>*

W tym momencie dostałam ataku śmiechu. I jak tu nią dyskutować.

*W oryginale, na starym blogu, w tym miejscu widniały trzy emotki, dobrze oddające mimikę Anki. Tutaj z braku emotek, wstawiłam tekst.

(SzŁoDzIkI)

3 komentarze:

  1. Czy to przypadkiem nie był Prometeusz ?? Zwany Prometeuszysławem??...A nie!! Już wiem !! To był Sid Leniwiec z "Epoki Lodowcowej" :D
    2006-09-18 18:42

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe :D bardzo lubię czytać wasze notki. Są takie... bardzo pozytywne :D i jakoś tak zawsze mi humor poprawiają :D dzięki za tego bloga.
    2006-09-18 19:43

    OdpowiedzUsuń
  3. Wejdzcie na mojego bloga iam-cool.blog.onet.pl
    2006-09-19 18:41

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.