środa, 13 września 2006

"Samotność..." (c.Ela)

Kinga dziś pojechała…i z kim ja się będę sprzeczać do jej powrotu??? Z siostrą nie mogę, bo już się do mnie nie odzywa i na dodatek nie wiem dlaczego…

Wczoraj była ładna pogoda i pomyślałam, że warto iść do parku. Zapakowałam do torebki wodę mineralną, książkę „S@motność w Sieci” Janusz L. Wiśniewskiego i ruszyłam w drogę... Przesiedziałam na ławce 3 godzinki zagłębiona w lekturę. Nie wspominałam tu na blogu jeszcze, że cierpię na arachnofobię czyli panicznie boję się pająków. Siedzę więc wczoraj na tej ławce…i nagle kątem oka spostrzegłam, że mam coś na włosach, machnęłam ręką i to coś spadło na moją torebkę…okazało się, że jest to pająk. Niewielkich rozmiarów co prawda, ale za to wywołujący wielkich rozmiarów lęk we mnie 8-O Zaczęłam się miotać na ławce, żeby go z siebie strącić, aż mi spadła książka na ziemię. Na szczęście udało mi się pozbyć intruza :). Jak to opowiadałam Kindze, to stwierdziła iż żałuje, że mnie w tym momencie nie widziała, bo pewnie śmiesznie to wyglądało…phi też mi coś.

Dodam jeszcze, że "S@motność..." czytam po raz drugi, gdyż mam zamiar iść z siostrą do kina na film, nakręcony na podstawie tejże książki i chcę sobie przypomnieć szczegóły. W sumie czytałam ją nie tak dawno i powinnam pamiętać, no ale starość nie radość… :/ A może polecicie mi coś na pamięć??? :D :D :D

Tyle na dzisiaj...
P.S. Siostrzyce przeszło i już się odzywa...też nie wiem dlaczego.... :D

(SzŁoDzIkI)

5 komentarzy:

  1. Oj, znam to uczucie z pająkami:) Też mam zaawansowaną arachnofibię i pająki mogę potraktować jedynie odkurzaczem (a potem mam koszmary, że z odkurzacza wychodza pająki, brrr -_-!!). Właśnie tyle się nasłuchałam o tej "Samotności w sieci", może kiedyś po to sięgnę, żeby sprawdzić i pochwalić lub skrytykować :P
    Pozdrawiam i życzę mniej pająków, choć teraz niestety ich przybyło :-///
    www.olenka-dudzianka.blog.onet.pl
    2006-09-14 15:19

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ciotka ciotka (to okreslenie bedzie w moich ustach pozytywne :D ) Moja Sister tez ma tę fobię. I raczej da sie to przeżyć. Ale zgadzam się z Kingą...to musiał być śmieszny widok :) A !!! i chce Was poinformować, że bardzo podoba mi sie wasz blog i macie u mnie linka :D
    2006-09-14 16:49

    OdpowiedzUsuń
  3. wy obie jesteście zakręcone;* u mnie nova notka www.ulotnie.blog.onet.pl
    2006-09-15 21:18

    OdpowiedzUsuń
  4. O boże ja też panicznie boję się pająków. Normalnie aż drgawek dostaję jak widzę takiego intruza. A wszyscy się ze mnie tylko śmieją że przecież pająk mnie nie zje. Pozdrawiam :) www.ania0406.blog.onet.pl
    2006-09-15 21:27

    OdpowiedzUsuń
  5. ej ciotczeka ja jestem z Tobą! Moja sistr ci juz powiedziała że też cierpie na archanofobię:/ nie martw się podzielam twój strach:D Co do "S@motności..."; kasiążka niesmaowita. Czytałam i poleciałam Ci niedawno inne książki J. Wisniewskiego... Przeczytaj koniecznie! Pozdrawiam chora Marta :*
    2006-09-17 18:52

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.