środa, 4 października 2006

głupawka i scenariusz ;) (c.Ela)

W niedzielę dostałyśmy z Kingą „głupawki”. Jakoś tak dopisywały nam humory i śmiałyśmy się ze wszystkiego :D Kinga gadała do mnie po waleńsku (będą wiedzieli o co chodzi Ci, co oglądali bajkę „Gdzie jest Nemo?”), a ja się z tego zaśmiewałam ;D Później z waleńskiego przerzuciła się na melodyjne mówienie…to znaczy, to co miała mi do powiedzenia wyśpiewywała mi, na melodię jakiegoś skeczu kabaretowego…hmm przyznawać się czy nie [?] …no dobra, mi też się udzieliło i też wyśpiewywałam (wiem, wiem czasami jestem mało poważna :D).

Później Kinga musiała się uczyć na sprawdzian z niemieckiego i uparła się, żebym powtarzała po niej zdania po niemiecku. Ci co mnie znają wiedzą, że to nie jest dobry pomysł…Chyba mam uszkodzoną tę część mózgu, która jest odpowiedzialna za przyswajanie języków obcych…. Gdybyście słyszeli jak powtarzam te zdania, też Wam by się humory poprawiły ;) …. za to mi się popsuł :P ;)

Wczoraj z kolei rozbawiła mnie Weronika. Mówi do mnie:

- pobawimy się w film wojenny?

Nie zdążyłam odpowiedzieć, a ona przedstawiła mi wymyślony przez siebie scenariusz filmowy. Oto on:

Ty kochasz się w facecie, który jest w innej drużynie (miała na myśli wrogą mi armię wojskową ;D), a ja jestem razem z nim w drużynie i ci go podbieram…Ciekawe jak nam ten film wyjdzie, co nie??

Film nam nie wyszedł bo ciocia nie była w stanie zagrać…ze śmiechu :D :D

(SzŁoDzIkI)

6 komentarzy:

  1. Coś jak Pearl Harbour :D Zdrówko lepiej, dziekuję :* Ale po tych antybiotykach jeszcze się niezby czuję :) Buziakuje papa:*
    2006-10-05 13:11

    OdpowiedzUsuń
  2. Bueheheh....Kochana ta Weronika! I masz Ci los śmieszna ciociu:PP u mnie nowa notka www.tylko-przez-chwile.blog.onet.pl :Pp Zmieniłam adres, pamiętajcie;*
    2006-10-05 16:45

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe pomysłowa ta wasza Weronika :) Pozdrawiam www.ania0406.blog.onet.pl
    2006-10-05 16:49

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello:) Zaczepiscie fajny blog. Wpadnij tez na mojego bloga www.my-world-and-my-friends.blog.onet.pl Pozdro:) Licze na komentarz:)
    2006-10-05 20:50

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie się też znajdzie jakaś mała rólka ??? No mogę nawet robić za statyw :)
    2006-10-08 13:29

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemka, fajny blog. naprawde mi sie podoba!! zapraszam tez do mnie!! www.killer-pilze2.blog.onet.pl ps odwdzięcz sie i zostaw komcia... Dzieki :*
    2006-10-09 22:21

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.