wtorek, 17 października 2006

spotkanie (c.Ela)

W sobotę byłam na spotkanku osób niepełnosprawnych. Sama też jestem niepełnosprawna. Co prawda nie jeżdżę na wózku, ale są różne rodzaje niepełnosprawności, nie będę się wdawać w szczegóły. Nie pisałam o tym wcześniej na blogu, bo nie wiedziałam takiej potrzeby, teraz napomykam o swym kalectwie(nie lubię tego słowa :/ ale pani od polskiego zawsze przestrzegała, przed ciągłym używaniem jednego wyrazu), bo chcę napisać co nieco o tym spotkanku.

Miałam okazję poznać na nim pewną panią, która maluje obrazy nogą :D Bardzo ładnie jej to wychodzi. Po wizycie w jej domku i obejrzeniu prac, nabrałam ochoty żeby spróbować. Oczywiście nie nogą, bo wyszłyby z tego bohomazy, chodzi mi o samo malowanie, malowanie farbami olejnymi na płótnie. Do tej pory tylko rysowałam (no malowałam też, plakatówkami, bądź akwarelami bo bloku rysunkowym ;) jednak to zupełnie co innego), ołówkiem, kredkami „bambino”, k. pastelowymi i pastelami olejnymi :) Ciekawam czy się kiedyś odważę na olejne…[?]

Na spotkanku tym, zostałam też podrapana przez kotka tejże pani :/ Siedział koło mnie i głaskam go. Właścicielka stwierdziła, ze chyba mnie polubił i w tej chwili Księżniczka (tak się nazywa kotek..hmm kotka ;] ) przeraźliwie zamiauczała i podrapała mnie po ręce…chyba jednak wolę pieski i …papużki faliste. A tak w ogóle co za niedopatrzenie z naszej strony, że nic nie napisałyśmy o naszej papużce Dudusiu…ale o tym następnym razem, bo nie chce mi się więcej pisać, a zresztą kto by to czytał……. :D ;)
 
(c. Ela)

11 komentarzy:

  1. No i widzicie? Niepełnosprawni wcale nie są gorszymi ludźmi. Zdobyłam się i napisałam nową notkę zaparaszam www.tylko-przez-chwile.blog.onet.pl ale ostrzegam lojalnie: jest smutna! Bo on kocha ją, a nie mnie i żyć mi się nie chce;(
    2006-10-18 14:28

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Oleńka -Duduś, dudzianka :P28 maja 2012 18:12

    Ja, ja , ja czytam!!!! :) Duduś ---> to tak jak mnie przezywali kiedyś...:) TEż lubię papużki, swego czasu hodowałam - faliste :)
    2006-10-18 16:12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz Duduś to też papużka falista.
      2006-10-18 21:12

      Usuń
  3. Hmmm. podsumowując: 1) O Dudusiu bym się więcej chciała dowiedzieć 2) Ta kotka była niegrzeczna 3) Ty nie jestesś kaleką ( nigdy nie podobało mi sie to określenie, jest takie obraźliwe) , nie wolno Ci tak myśleć. Jesteś bombowa i tyle. Poprostu jesteś takim samym człowiekiem jak ja. Buziakuje papa:-*
    2006-10-18 20:55

    OdpowiedzUsuń
  4. hej !
    Blog super i wogóle. A tak na temat notki, to fajnie jest tak
    malować nogą. Zawsze chciałam spróbować, ale jakoś nie było okazjii.
    Heh a kotem się nie przejmuj. Miałam kiedyś podobną historie, a właściwie to nie ja, ale znajomy i nic się nie stało. Napradę się wszyscy baliśmy o niego, bo ten kotek nie był domowy. Napewno będzie dobrze. Nie przejmuj się...

    3majcie się ciepło
    Ps. Nie mam swojego bloga...
    2006-10-20 13:47

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za słowa otuchy:D Faktycznie troche się przejęłam tym podrapaniem;) Pozdrawiam
      2006-10-20 19:52

      Usuń
  5. Podziwiam osoby niepelnosprawne, które noga, czy ustami potrafią namalować naprawdę cudowne rzeczy. Ja ręką nie umiem nic namalować... a co dopiero nogą. Pozdrawiam :) www.ania0406.blog.onet.pl
    2006-10-22 21:29

    OdpowiedzUsuń
  6. My chcemy nową notkę:PP Przynajmiej ja! Ja też mam nową www.tylko-przez-chwile.blog.onet;* zapraszam;*
    2006-10-24 19:11

    OdpowiedzUsuń
  7. A C. Ela to dusza artystyczna?! No proszę proszę :D Czego ja siem tu dowiaduję :] Propo tego spotkania...Widziałam prace takich ludzi. Bozia tak pięknie potrafi wynagrodzić braki talentem... Bużka :* PS. Dzieki za zyczenia ale urodziny mam 7 listopada:D możesz złożyć potem jeszcze raz:D
    2006-10-24 22:10

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej a gdzie nowe notki?? CZekamy wszyscy na jakiś fajny nowy wpisik :) pozdrawiam
    2006-10-29 11:02

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.