wtorek, 31 października 2006

=] (KINGA)

31.10.2006r.

hEy =*
No proszę..KiLKa dni nie pisałyśmy notek, a tu takie fajNe KoMeNty..W każdym bĄdź razie..Notka wedle
życzenia=] Właściwie, to u mnie nic ciekawego.
Dzisiaj jest ostatni dzień października i jest HaLLowEEn. Być może idem dzisiaj z Wercią Połazić po okolicy...
A jutro 1 LiStOpAdA:O Ja nie chce nic mówić,ale mama mi dzisiaj już kupiła rękawiczki..Jest coraz zimniej!!
Ja nie chcee!!!!
OkeY cio tam jeszcze...? Właściwie to nic:p
Wieeelka LiPa w szkole..Nauczyciele są po prostu niedorozwinięci umysłowo..Tyle o nich można powiedzieć..Jest tylko pani Od W-f W porzo baBkA:*
Niop to ja ŁuCiEkAm...

(SzŁoDzIkI)

1 komentarz:

  1. o prosze jakie zmiany tu nastąpiły. Fajowe postacie :)
    2006-11-03 17:49

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.