środa, 11 października 2006

TEMAT:P Oczywiście KINGA pisze notke:P:P:P

No HeJ:*
Sorrcia, że dawno nie pisałam:*
Na swoim blogu napisałam dość krótką notke o treści...
NUDY, NUDY, NUDY...
Więc tutaj postaram się napisać troszQ dłużej...
W szkole mam same trójki i jak tak jeszcze trochę będzie to zapadne w depresje trójkową =/=/
Jak chcecie to się śmiejcie..ale to naprawdę jest straszne.
W porównaniu do tego co było w 6 podstawówce...
Tam jakby nie patrzeć miałam ze wszystkiego 5!
Nom...nie pizmy o tym, bo się rozpłaczę...;(;(
W domQ u NAS nic ciekawego. Ostatnio nie fazowałyśmy..:(:(
O LOL i mamy fajną lekturę, ale czytam sama wyjątkowo,
bo chceM:P Kilka dni temu dostałam jedynkę i to z RELIGIi:/:/:/
Nom i miałam ją poprawić...i stwierdziłam, że sama się uczyć nie będę i zaciągnęłam ciocie ze sobą do łazienki i jej powiedziałam, żeby się ze mną uczyła. A, że mam koFFFFFFaną ciocie, to się zgodziła:P:P
Nom zaczęłyśmy i nie szło nam za dobrze=///
Ja coś tam czytam na głos..czytam i potem mówię z ciocią.
Potem mówię do cioci, żeby powiedziała SAMA, a ona mi na to, że już nie pamięta<lol2> Myślałam, że pęknę ze śmiechu...
Nom..to jedyny dzień ostatni, z którym w ogóle się pośmiałyśmy:/
Ciągle ciężko pracuje, uczę się i nie mam czasu na ani chwili wytchnienia...
<lol2> Nie no żartuje nie jest aż tak źle...:D

Po prostu miałam WENe i musiałam to wyrazić.
Mam straszliwie nawiedzoną panią dyrektor...
Na lekcjach WOS-u zamiast normalnie z nią rozmawiać o normalnych sprawach o jakich powinno się rozmawiać na lekcjach Wodu, to my się jednoczymy, łapiemy na ręce, robimy jakieś głupie miny i machamy ramionami. Jakby się tak zastanowić, to ona się zachowuje jakby była z jakiejś nie wiadomo jakiej SEKTY:D
Nie no żartuje..
CHOCIAŻ...
Nie no co wy...
Choć mogę się mylić...
<lol2> :D:D
Wiem, że jestem koFFana i fokUle suuper.
PS. Tak dla inteligentnych inaczej, to to "FOKULE"
Jest napisane tak specjalnie:*
Po prostu o Was dbam i nie chcę, żebyście
myśleli, że ja jestem jakimś takim dziwadłem, które nie umie pisać
słowa W OGÓLE...
Wiem, że pishem już trochę bez sensu, ale miała być dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuga notka
i taka właśnie będzie..Na twoje życzenie ciociuniu:*
Bardzo możliwe, że będą gdzieś tam u góry błędy, dlatego od razu BŁAGAM O PRZEBACZENIEEEEE.................
Niop to ja chyba kończę nie???

..........................................................................

.......................................
............................................
..........................
.......................
....................................................
W właśnie..oglądaliście MAGDĘ M. wczoraj???
O LOL jaka ja jestem wścieeekła:O:O:O:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po prostu ACH. I tak i tak wiem, że do niego zaraz podlecą
zrobią te całe elektrowstrząsy czy coś takiego i on przeżyje i wróci do madzi i będą żyli długo i szczęśliwie...No ale mnie poniosło:*:*
PAPAPA


(SzŁoDzIkI)

5 komentarzy:

  1. hej oczywiście oglądałam Magdę M. I myślę tak samo jak ty że Piotr przezyje i wróci do Madzi i będą żyli długo i szczęśliwie :D. Pozdrawiam :) www.ania0406.blog.onet.pl
    2006-10-12 21:00

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw sie ! ja jestem w I klasie Liceum Ogólnokształcącego. I ocena dostateczna(3) tzw. sprężyna, to mój szczyt marzeń w tej szkole :) A z "Magda M." to bedzie dobrze. w ostatnim odcinku będa mieli bliźniaki :)
    2006-10-13 16:31

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie! Trójką się nie ma co załamywać. Gorzej jak się ma pięć jedynek i szóstą w drodze (mój przypadek). A Magdy M. nie oglądam bo trzeba się pożądnie wyspać do szkoły choć ja i tak na lekcjach przysypiam. Pozdroffki. anlejka.blog.onet.pl
    2006-10-13 17:30

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już Magdy nie oglądam! O! Bo mnie wkurzyli z tym jak Piotrusia załatwili! Gupole jedne! Raka mu wymyślili!!
    2006-10-13 21:28

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej laski nic nie szkodzi że nie dałyście komentarza pod jedną notką ;). A co do tego układu... to nawet nie zaczęłyśmy. Takie fazy odchodziły że na pewno nie ułożyłybyśmy nic co by się nadawało na taki casting :D Pozdrawiam www.ania0406.blog.onet.pl
    2006-10-16 17:26

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.