wtorek, 25 lipca 2006

życie, życie...:) (c.Ela)

Przydałoby się coś napisać, bo przecież miałyśmy tu umieszczać notki z naszego codziennego życia, które jak wiadomo toczy się stale...

hmm...cóż za filozoficzna wypowiedź...;)

Problem w tym, że ostatnio jakoś nudno. Co prawda wczoraj posprzeczałam się z Kingą, ale już się pogodziłyśmy więc nie ma o czym mówić.

Z tego gorąca nie mam na nic ochoty, nawet na jedno z moich ulubionych zajęć, czyli rysowanie. Planowałam dziś przysiąść i pomachać ołówkiem, ale na planach się skończyło. "Walnęłam" się na łóżko i czytałam gazetki.

Mam nadzieję, że w Was jest nieco więcej werwy... :)

P.S.
Kinga! Nie obijaj się, bierz się za pisanie notki!!!

(c. Ela)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.