piątek, 28 lipca 2006

FaJnY TyTuŁ :P:P


HeEeJ KoFfAnI :*:*
Tak się złożyło, że pisze notEncje nazmiane z c.E..:P
Hmm.no co tam się dzisiaj wydarzyło..???
A już wiem. Ładnie sobie zrobiłam paznokietki..:P:P Najpierw obcięłam, potem wyczyściłam, a na koniec pomalowałam takim specjalnym lakierem cienkim... I se zrobiłam paseczki:P
Oczywiście na prawej ręce to mi musiała MAMUSIA zrobić..:*:*
Cio tam jeszcze..?
MoOooNiSiA wróciła z kolonii wczoraj:*:*:*
Tak się dawno nie widziałyśmy...:(
Musimy się spotkać. Może na krótki spacerem czy coś...
Byłam wczoraj na dworku 4 godzinki. W tym spotkałam dwie znajome osóbki..:P Dwóch kolegów. Jeden z klasy, a drugi ze szkoły..:P
Ale też go lubię..:P
Ten z klasy ma na imię ADRIAN, a ten drugi KAMIL:P:P
Właściwie to wszystko..Z ciocią narazie w porzo, więc nie mam co pisać o naszych
relacjach:P:P 

GOoD ByE :*:*:*


(SzŁoDzIkI)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.