piątek, 21 lipca 2006

KoFfAnA NoCiA KiNi:*:*

SieMcIa:*:*
Tą noteczkę pisze KiNgUsIa:*:*

Wyprzedze CiOtKę i Wam cosik napiszę..:P Zazwyczaj jest tak, że jak CiOcIuNiA MoJa KoFfAnA... mi opowiada jakiś dowcip albo mówi coś śmiesznego, to ja tego nie kapuje:/ Ale to dlatego, że ciocia nie umie żartować ani opowiadać kawałów:/:/
To jest własnie przykład kiedy jestem dla niej złośliwa i wrEdNa:P:P

Pewnie mi się odwdzięczy i napisze coś o mnie. Ale się nie przejmujcie:p
No a wracając do tematu no to jak mi dzisiaj cosik powiedziała śmiesznego to ja to załapałam <w Końcu> :P:P

HmMm...co by tam jeszcze napisać. Temperatura to normalnie sięga 46 stopni czy coś w tym ALA RODZAJ :/
BuHaHa:P
No to na dzisiaj WsZyStKo:P:P

PoZdRoFfKa DlA TyCh co WeShLi Na tego BlOoOoOgAsA:P:P


 KoMeNtUjCi !!!!!!!!

(SzŁoDzIkI)

2 komentarze:

  1. ~KWIATUSZEK,Ewelina,28 maja 2012 15:58

    Witam.Jeszcze mnie nie znasz ale ja znam troszke Twoją ciocie.Madz bardzo fajną ciocie i bardzo mi się podoba wasz blog.Jest taki kolorowy.Śliczny i notki też są ładne.
    - 2006-07-23 20:45

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeeejo! Extra blogas! Fajnie Kinik, że prowadzisz go z ...
    Heeeejo! Extra blogas! Fajnie Kinik, że prowadzisz go z ciocią =]
    agatka1803@buziaczek.pl, 2006-07-24 13:31

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.