poniedziałek, 31 lipca 2006

Dziwny dzień (Kinga)

SiEeEmKa !!!!
Dzisiaj rano, jak zamykałam szafę, to spadł mi koszyk z kwiatami na głowę i normalnie myślałam że dostanę zawału...
Serce mnie zaczęło kłuĆ i mi sie zakręciło w głowie..
Potem zwaliłam z lodówki podstawkę od czajnika elektrycznego i znowu myślałam, że dostane zawału..:P
Potem poszłam na urodziny do koleżanki:*:*
Byłyśmy w GALAXY w Mc Donald's i sie napchałyśmy jedzeniem:P:P WrÓciŁyŚmy na CHATĘ i za chwilke znowu wyszłyśy na dworek :P
WrÓciłyśmy do domQ ok.8.00
Jak wróciłam ciocia powiedziała mi, ze możemy pójść do kina na "Piraci z KarAiBóW" Strasznie się ucieszyłam.
Ale to nie trwało długo...
Zaraz na necie przeczytałyśmy, że ten film mogą oglądać ci, którzy skończyli 15 lat.
No to ja już normalnie ZAŁAMKa..;(;(
No ale później pogadałam sobie na GG z KarOlCiĄ:*:*
I mi powiedziała, ze ją puścili..
No to ja się ucieszyłam znowu i jestem HAPPY...
Jak szłam rano po zakupki małe, to wstąpiłam do salonu z komórkami.. I były te ZETAFONY:P:P
I ja je sobie tak oglądałam. I jeden mi się spodobał najbardziej... Z klapką, z aparatem, z kamerą, z nagrywarką i co najważniejsze...
...był różowiutki..:*:*:*:*
No to ja kończę na dzisiaj ..bo się rozpisałam :*:*:*:*
GoOg ByE :*:*
   

(SzŁOdZiKi)

3 komentarze:

  1. nik2@buziaczek.pl28 maja 2012 16:14

    Hey! Jeżeli lubisz
    Dode to wejdź na www.doda-dotka.blog.onet.pl i skomcuj:*
    2006-07-31 21:44

    OdpowiedzUsuń
  2. gosiaczek_92@onet.eu28 maja 2012 16:15

    hej macie super blog... bardzo podoba mi sie tytol (adresik) jestr super www.czterolistna-koniczynka.blog.onet.pl zaoraszma ponownie
    2006-08-01 19:26

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro byl różowy i z klapką to musiala to być Motorola V3 ;)
    2006-08-01 21:42

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.