piątek, 21 lipca 2006

O żartach, makao i upale...(c.Ela)


Kinga napisała, że nie potrafię żartować...Też mi coś...Dobrze, że później dodała, że nie łapie moich żartów, bo właśnie w tym tkwi sedno sprawy.

Dzisiaj grałyśmy obie w MAKAO i mnie ograła o jakieś 300 pkt. Żartów nie chwyta, ale w rozgrywce karcianej okazała się lepsza niestety :/ Do czasu odegram się następnym razem :D ...Trzymajcie kciuki!

Tyle na dzisiaj. Nie mam siły klikać w klawiaturę, bo palce mi się topią z gorąca ;)


(SzŁoDzIkI)

2 komentarze:

  1. martynamartyna1@op.pl28 maja 2012 16:03

    Siemka masz fajnego bloga !!wPADNIA NA MOJ JAK DZIS SKOMENTUJESZ TO DODAM CIE DO LINKÓW!! ww.martusia-martyna.blog.onet.pl
    2006-07-21 21:11

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog wejdź na mój i ściągaj muzę www.mp3-ddl.blog.onet.pl i daj komcia =)
    2006-07-21 21:19

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.