sobota, 19 sierpnia 2006

pomaganie, rysowanie, brak czasu (c.Ela)

Ojeja, ale długo nie pisałam…no ale jak już wiecie nie było mnie, bo byłam z Kingą u mojej siostrzyczki, a potem z kolei nie miałam czasu, gdyż jako dobra ciocia ;) pomagałam mojemu siostrzeńcowi w opracowywaniu tematów na poprawkę z języka polskiego. Jak mu pomagałam, to musiałam się zagłębić w treści „Potopu „ i „Lalki” i doszłam do wniosku, że to całkiem ciekawe książki.

Chyba nie powinnam tego pisać publicznie, żeby nie psuć młodzieży, która tu przecież zagląda ;) ale kiedy sama chodziłam do szkoły, to nie czytałam lektur, za to teraz postaram się nadrobić tę zaległość. Trochę późno, ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale.

Oprócz tego byłam zajęta rysowaniem . Rysowałam góry i takie małe rysuneczki ilustrujące hasła do krzyżówki dla dzieci. Pomagam tworzyć pewną gazetkę dla pewnego stowarzyszenia.

Tyle na dzisiaj…<cmok>


(SzŁoDzIkI)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.