czwartek, 24 sierpnia 2006

kłótnia i plany...lekcji;) (c.Ela)

Dzisiaj nie było wesoło :/ Pokłóciłyśmy się z Kingą ostro (nie będę zdradzać szczegółów), ale na szczęście już wszystko wróciło do normy. Dość porywcze z nas dziewczyny, szybko wybuchamy złością, ale też szybko nam mija i to jest właśnie dobra strona :D

Wczoraj bawiłam się w robienie planów lekcji, na komputerze. Werka ostatnio bardzo lubi bajkę „Witch”(nie jestem pewna czy to cały tytuł) i zrobiłam jej z obrazkami, z tej właśnie bajki. Kindze też miałam zrobić (oczywiście inny), ale ona zrobiła sobie sama. Wobec tego wykonałam drugi dla Weroniki do wyboru. Powiem Wam, że całkiem fajne powychodziły :D

Tyle na dzisiaj....


(SzŁoDzIkI)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.