wtorek, 29 sierpnia 2006

okulist(k)a i kminek (c.Ela)

Byłam dziś u okulisty przebadać swoje śliczne oczka ;) W sumie jest ok…no może niezupełnie, bo bez okularów mogę przeczytać tylko tę największą cyferkę, za to w okularach 8-) jest o niebo lepiej…

Dziś rano jak jadłam śniadanko, trafiło mi się w chlebie ziarenko kminku. Jakoś tak nie przepadam za kminkiem :P i wyjęłam je (ziarenko) z chleba. Werka jak to zobaczyła powiedziała: „O ja też nie lubię kminku…jak mi się trafi to na języku czuję taki miętowy smak(??)” Później mając na myśli, że takie małe ziarenko jest tak intensywne w smaku, dodała: „ taki mały, a daje tyle uczucia…” Czy to nie dobre hasło reklamowe dla kminku???
 :D :D :D

Jakoś tak nie mam specjalnie o czym pisać. Nie żeby nic się nie działo, ale nie na tyle ciekawego żeby to upubliczniać. Co ciekawe jest dla mnie nie musi być interesujące dla innych…więc

…tyle na dzisiaj

(c. Ela)

5 komentarzy:

  1. c.Ela ty weź Wrcie na jaki casting czy cuś :D Z tym kimnkiem to dobre było :P buziak dla was wszytskich :*
    2006-08-30 10:21

    OdpowiedzUsuń
  2. nikolak15@wp.pl28 maja 2012 16:42

    siemka zglos si edo konkursu na naj bloga na www.lilia-15.blog.onet.pl-- oczywiscie jesli chcesz zapraszam :)
    2006-08-30 16:29

    OdpowiedzUsuń
  3. Heya!!! Fajny blogas. Wpadnij tez na www.my-world-and-my-friends.blog.onet.pl. licze na komcia.
    2006-08-30 20:46

    OdpowiedzUsuń
  4. 93asia@buziaczek.pl28 maja 2012 16:44

    siemka ! spoko blog ;) wpadnij na www.dzodzo93.blog.onet.pl oraz na www.blogowe-sos.blog.onet.pl
    2006-08-30 21:41

    OdpowiedzUsuń
  5. majka14@vp.pl28 maja 2012 16:46

    Jak pięknie Wasz blog rozkwita;* Muaaah www.ulotnie.blog.onet.pl -> wjedzcie bo zalezy mi zebyscie skomentowały bo to ostatnia notka;*
    2006-08-31 16:11

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.