czwartek, 6 marca 2014

to i owo

szczecińskie krokusy
Przyjechał Jacek ;) Byliśmy dziś u młodszej z moich starszych sióstr. Obchodziła kolejne 18 urodziny ;) Dostała ode mnie koszulkę z napisem 'uspokój się to ja mam zawsze rację". Treść idealnie oddaje jej charakter, dlatego prezent się spodobał ;)

W minioną niedzielę zrobiliśmy sobie spacer po szczecińskich Jasnych Błoniach. Jest już sporo krokusów. Wiosna coraz bliżej, choć straszą, że zima jeszcze przyjdzie. Ale nawet jeśli tak się stanie to przynajmniej w tej kwestii nie zamierzam martwić się na zapas.

Zaczęłam zmniejszać dawkę sterydów i niestety moje stawy się troszkę buntują, ale wezmę je na przetrzymanie. Może się uda ;)

3 komentarze:

  1. Zima wróci, ale w grudniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Dziś u mnie wiosny nie widać, raczej jakąś deszczową jesień, ale jeszcze w sobotę, było tak ciepło, że w ogrodzie mojej siostry piliśmy kawę :)
    Cwane te nasze stawy, co? Jak już wpadną w sterydowy nałóg, to ani myślą o odwyku :)
    Ściskam i pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.