wtorek, 25 marca 2014

sale

Jacek musiał wrócić do siebie, ale zanim wyjechał zrobiliśmy przegląd sal weselnych :) Doszliśmy do wniosku, że czas najwyższy stanąć na ślubnym kobiercu ;) Bądź co bądź, już trzy lata minęły od naszych zaręczyn. Ponieważ pracuję do 17 to postanowiliśmy ogarnąć temat w sobotę. Zaszliśmy do czterech i żadnej nie udało nam się zobaczyć, bo były zamknięte. Okazuje się, że takie sprawy trzeba załatwiać w dni powszednie. Ponieważ pracuję czasem w domu, spytałam szefa czy w poniedziałek mogę robić u siebie i zacząć nieco później, bo chcę z narzeczonym zwiedzić sale na wesele. Szef zaproponował mi dzień wolny, powiedział żebym pozdrowił narzeczonego i przekazała mu że będzie miał za żonę fajną babkę ;) 

Przerażają mnie te przygotowania, tak wielu rzeczy trzeba dopilnować. Z moim chaotycznym sposobem bycia, nie będzie to łatwe. Nie umiem planować, ustalać i kalkulować. No ale wygląda na to, ze Jacek lepiej sobie radzi w tym względzie ;)

Mama mi się pochorowała :( Podobno to zapalenie płuc. Dostała skierowanie do szpitala, ale jej nie przyjęli. Tkwiły z moją siostrą w szpitalu prawie do 17, po czym usłyszały że nie ma miejsc. Masakra!

7 komentarzy:

  1. Zgłaszam się na wizażystkę! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje :)))) Bardzo się cieszę :)
    Jak najbardziej podzielam opinię szefa :)))
    Taki dzień, to wielkie wydarzenie i mnóstwo przygotowań, na pewno Was nie ominie... ale dacie radę :)
    Ściskam i pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę jeszcze dodać, że to będzie pierwszy ślub wśród blogowych przyjaciół :)
    Tym większe gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękujemy :) jak na razie to pierwszy kroczek w tym kierunku, zamieszanie dopiero za jakiś czas się zacznie.
      ściskam

      Usuń
  4. Ja w zeszłym roku miałam ten chaos, tymczasem od ponad pół roku jestem szczęśliwą mężatką :) Te przygotowania to całkiem fajny czas, choć w dzisiejszych czasach pędu mija prawie niezauważalnie :) Jakkolwiek fajny jest każdy okres przygotowań tak na swój sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
    składam wiosenne życzenia,
    aby w czas Święta Paschy w Waszych sercach,
    rodzinach i domach zagościła radość, spokój
    i wielka nadzieja odradzającego się życia.
    WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.