czwartek, 14 maja 2015

urodziny

Dwa dni temu dostałam list. Pretekstem do napisania były moje urodziny, ale prócz życzeń było skreślonych też kilka dodatkowych słów. Przyznam, że ten drobny gest znajomej sprawił mi sporą frajdę :) Mały list, a cieszy...

To dziś nasze święto - urodziny moje i Jacka :) Jak to określiła inna nasza znajoma - urodziliśmy się pod tą samą gwiazdą :) Ufamy, że zgodnie z życzeniami będzie nas prowadzić jedną drogą.

Miło jest słyszeć i czytać te wszystkie życzenia, niektóre bardziej osobiste inne, inne mniej, ale wszystkie dają radochę.... są osłodą świadomości, że kolejny roczek na karku ;) 

Przygotowania do ślubu w toku. Z czasem krucho, lekki stresik, ale dobrze....

3 komentarze:

  1. Elu, dziś trafiłam do Twojego bloga i jaka miła niespodzianka - wzmianka o mnie :) Tak, podtrzymuję - uważam, że jesteście dla siebie stworzeni. Jeszcze raz Wszystkiego co Najlepsze na Waszej wspólnej drodze! Pozfrawiam ciepło! PS. Fajny blog. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam jeszcze, że ja i mój Mąż też korzystamy z tej samej gwiazdy bo 14 maja wzięliśmy ślub :) I póki co nie narzekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło Kasiu, ze zajrzałaś na mój blog :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.