piątek, 10 stycznia 2014

stereotypy

Dziś pracowałam w domu. Wstałam wcześniej, żeby szybciej skończyć. Zazwyczaj pracuję od 10 do 17, przy czym już o 9 muszę wyjść z domu, a o 18 wracam. Cały dzień zawalony. Wiatr hulał, deszcz popadywał, ale tak mnie jakoś naszło, że poszłam na spacer... 
W drodze powrotnej spotkałam, znajomą-sąsiadkę, której nie widziałam cale wieki. Cześć, cześć, co u ciebie? Pracujesz? Pewnie nie...
Jak ja nie lubię stereotypów. Osoba niepełnosprawna z założenia musi siedzieć w domu przed tv.

2 komentarze:

  1. Stereotypy nie są dobre, ale jednak w Polsce są takie właśnie układy, że niepełnosprawni raczej siedzą przed tv. Ba, znam nawet takie osoby, które chorują trochę bardziej na papierze niż w rzeczywistości, żeby siedzieć przed tv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niepełnosprawni na papierze to zupełnie inna kwestia...
      A co do niepełnosprawnych w bardziej realnym wymiarze, to problem dość złożony. Mam świadomość, że większość ON siedzi przed tym tv lub ekranem monitora, ale nie można wszystkich mierzyć jedną miarką. A stereotypy jednak biorą górę... pozdrawiam

      Usuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.