niedziela, 12 stycznia 2014

wośp

Dziś gra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy :) Co roku zadziwia mnie rozmiar i zaangażowanie tylu ludzi w to przedsięwzięcie. Nie docierają do mnie argumenty przeciwników. Co mnie cieszy to fakt, ze w tym roku orkiestra gra dla godnej opieki medycznej seniorów :) Nie myślimy na co dzień  o ludziach starszych i ich problemach. Zapominamy, że naturalną koleją rzeczy jest starość i większość z nas też jej doczeka.. Przyznaję, że mój jedyny wkład w WOŚP, to kilka złotych wrzuconych do puszki, ale dobre i to, jak myślicie?? 

Nie pogardzaj człowiekiem, który jest stary, ponieważ niektórzy z  nas tez się zestarzeją. 

2 komentarze:

  1. tak skarbie masz racje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOŚP to świetna sprawa, a jego krytyka przez te same osoby, które się zamartwiają halloween i gender, śmieszy mnie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.