piątek, 16 maja 2008

informacja i przeprosiny

Witajcie!
Niniejsza notka miała zawierać śmieszne wypowiedzi domowników, ale chwilowo nie mam czasu... Przepraszam. Wybaczcie!

    

Za to mam małą informację:

18 maja 2008
(niedziela),
o godzinie ok.6.50 rano,*
na kanale TVP INFO (w paśmie ogólnopolskim) w programie "Integracja"

będzie przedstawione Ogólnopolskie Stowarzyszenie Młodych z Zapalnymi Chorobami Tkanki Łącznej "3majmy się razem".

Mnie tam nie będzie, ale to tym lepiej dla oglądających ;)

 W imieniu całego Stowarzyszenia Zapraszam przed telewizory :)  

* Zdaję sobie sprawę, że godzina (szczególnie w przypadku niedzieli) jest kosmiczna, ale wiem też, że dla co najmniej jednej Czytelniczki, godzina 6:50 to prawie południe ;)

7 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo wczesnie, ja o tej porze nie bede spał, ale niestety bede w pracy. faktycznie szkoda że tak o wczesnej godzinie program nadają
    2008-05-16 20:40

    OdpowiedzUsuń
  2. O kur(t)czę... Chyba się trochę spóźniłam z przeczytaniem... Czyżby dopisek był jakąś małą aluzją? :D
    2008-05-25 17:14

    OdpowiedzUsuń
  3. ÓaÓ... To teraz nie wiem czy mam podziwiać czy współczuć tej ilości...
    Ale teraz idę dla dobra ogółu oglądać mecz xD... I tak zasnę w połowie, bo sie nic nie dzieje nigdy na boisku, a piłki nigdy wypatrzyc nie umiem wśród stada nóg...
    2008-06-08 20:41

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało! I nawet ładna była :D
    A dziś się dowiedziałam, że to ja powinnam tam grać ale musze popracować nad trafianiem do bramki a nie w bramkarza- można to uzasadnić tym, że na bramce stała nauczycielka z w.f.
    2008-06-11 20:04

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekhem, bo to tak głupawo wyglądać zaczyna... Notka z 16 maja, a komentarze nadal napływają choć notka znana na pamięć...
    Ale tak: waty cukrowej nie zjadłam, bo mnie odrzuciła perspektywa mycia rąk we fontannie, gdzie było pełno kubków i kubeczków, nie mówiąc już o patyczkach. A waty były ciekawe, bo różowe. A ubrać też się nie ubrałam jak myślałam, bo mi się nie chciało trampków myć, ale kucyki i tak yły- tzn. takie mysie uszka czy koczki kto jak woli ;D
    I śmiem domagać się nowej notki, ot co.
    2008-06-25 10:01

    OdpowiedzUsuń
  6. przepraszam, a kiedy doczekamy się kolejnej notki ;)
    2008-06-27 17:50

    OdpowiedzUsuń
  7. czasu jakoś brak, ale postaram sie w najbliższym czasie napisać małe co nieco ;)
    2008-06-27 19:55

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.