środa, 6 lutego 2008

nowina

Ze szpitala wyszłam wczoraj. Trochę szkoda, bo miałam ochotę porehabilitować się jeszcze trochę, no ale mówi się trudno. Teraz próbuję ćwiczyć sama w domu, z tym że tutaj dopada mnie lenistwo i trudniej mi to przychodzi ;)  

Mniejsza z tym, teraz napiszę coś, co miało miejsce jeszcze przed moim pójściem do szpitala.

20 stycznia, z okazji Dnia Babci zjawił się u nas Konrad. Przyjechał prosto po pracy, a zaraz po nim dołączyła też Kasia. Siedzimy tak sobie przy cieście i w pewnym momencie Kasia mówi:
Kasia: No mów co masz do powiedzenia.
Konrad: Wszystkiego najlepszego z okazji dnia babci i dziadka!
Babica Ela:  He He dziękuję.
Konrad: Wszystkiego najlepszego z okazji dnia prababci i pradziadka.
Babcia Ela:He He…………………. Co?!?!
:D :D :D
I tak oto zostało nam obwieszczone, że nasza rodzinka się powiększy.
Dodam jeszcze, że dziadek Zenek na zasłyszaną wieść zaniemówił. ;)

11 komentarzy:

  1. Notka weselsza :) i fajny sposób aby powiedzieć że się rodzina powiększy :)
    2008-02-06 20:47

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobał ów sposób ;)
      2008-02-07 19:19

      Usuń
  2. A Eryk został ukarany niechcący nawet. Po prostu zapomniałam mu dać jedzenia rano, a potem jakos mi się tak też zapomniało, więc siedział w akwarium bez jedzenia i patrzył jak ja zjadam obiad, kolacje i świąteczne i urodzinowe ciasteczka. I jak na razie udaje obrażonego :D
    2008-02-06 21:24

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak dobrze, bo zaraz bym spanikowała i uciekała z trzeciego pietra na dół... kiedyś już taka sytuacja miała miejsce :P
    A co do Eryka, to dobrze się złożyło ;)
    2008-02-07 19:18

    OdpowiedzUsuń
  4. Misia dobrze ze juz jestes;***
    u mnie cos nowego;)
    [open-your-heart]
    2008-02-10 13:11

    OdpowiedzUsuń
  5. ~[Kinia, siostrzenica;D]29 maja 2012 18:16

    wszystkiego najlepzego z okazjii dnia babci i dziadka.
    hehe dziekuje:*
    wszystkiego nalepszego z okazjii dnia prababci i pradziadka...
    hehehe ...CO?!?!?!
    to było dobre, nie ma co ;d
    Ale ja widze, że ty sobie niexle radzisz beze mnie.. notki fajne, komentów dużo ;D Brawo.. rozkrecasz się :)
    Buziaki i pozdrowiania z "upalnej" Norwegii xD
    2008-02-12 10:23

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie coś nowego;** [open-your-heart]
    2008-02-16 18:40

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhu, wchodzę z nadzieją na przeczytanie czegoś a tu nic... ;<
    2008-02-20 15:51

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, postaram się poprawić
      2008-02-20 19:04

      Usuń
  8. Przybyłam tak szybko jak mi internet pozwolił z zadyszką jak po przebyciu kilku okrążeń stadionu w celu napisania: Dziękuję za życzenia.
    Tak, więc piszę to co mam do napisania i biegnę dalej...
    Dziękuje za życzenia :D
    2008-02-25 15:39

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo[!!] Jaki fajny ten początek [rysunek Twój] ;)
    ach.. a wiesz co dzisiaj jest?
    Dzien Twojego powrotu do domu ;D...
    Dobra 3maj się ;)
    tajemnicza-pani-K.blog.onet.pl
    ;]
    2008-03-08 16:58

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.