sobota, 26 stycznia 2008

przepustka

Aktualnie przebywam na przepustce szpitalnej. 

Jutro wieczorkiem trzeba będzie wrócić na oddział rehabilitacyjny, gdzie wyginam swoje stawy ;)
Towarzystwo na oddziale w porządku. Udało mi się i na sali leżę z wesołą rówieśniczką ;)
Nie chciało się dbać o zdrówko wcześniej i teraz po ćwiczeniach w szpitalu jestem nieco obolała :( Pociesza mnie fakt, że widać pierwsze efekty... :D
No dobra to tyle. Nie mam siły więcej pisać.
Postaram się aby następna notka była weselsza.
Pozdrowienia dla Czytelników.

7 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu z rehabilitacjii, aby czas szybko tam w szpitalu upłynoł.
    2008-01-28 14:21

    OdpowiedzUsuń
  2. W poszukiwaniu swojej czekolady- uciekinierki wpadłam tutaj a tu notka :D... Tak, więc hmm... nie wiem co napisać, bo rozpaczam po 'stracie' czekolady xD
    Pozdrowienia domagające się szybkiego powrotu
    2008-01-31 15:34

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... No nie wiem czy nasz obraz żyje, bo został (nie)stety u koleżanki ale jak tylko z nią będę mieć jakis kontakt to będę się domagała albo zwrotu obrazu albo przynajmniej kopii :D
    2008-02-02 21:19

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Zgadnij któż tam...^^29 maja 2012 18:09

    Dzień Dobry!
    Mam na imię Kasia i jestem debilem :crazy: xD
    A tak serio, to ja Kinia;] xD Jak tam leci:)? Fajna notka;] I miłeo cwiczenia pa:*
    2008-02-03 14:12

    OdpowiedzUsuń
  5. ~stateczna, starsza c.Ela ;)29 maja 2012 18:10

    Gdybyś nie napisała, że to Ty, to nigdy bym się nie domyśliła ;P
    Szalona Istoto pozdrawiam Cię.
    2008-02-03 15:37

    OdpowiedzUsuń
  6. wracaj do nas misialko;***
    2008-02-04 12:28

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i wytrwałości! Pozdrawiam ciepło:)
    2008-02-06 12:56

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.