piątek, 23 listopada 2007

gdzie mój talent???

Wiecie co się stało? Weronika zabrała mi… hmmm…w skrócie nazwijmy to talentem ;)

Chciałam koleżance sprezentować obrazek. Najpierw długo zastanawiam się co narysować, myślałam o jakichś kwiatkach albo zwierzątkach i w końcu zdecydowałam się na sarenkę na leśnej polance. Próbowałam parę razy,ale ciągle wychodziła mi jakaś koślawa. Uznałam, że sarenka to głupi pomysł ;) i wymyśliłam królika. Królik też wychodził mi jakiś nieproporcjonalny i wtedy przypomniało mi się, że Weronika dwa dni wcześniej narysowała prześliczne papugi. Nie byłam świadkiem jak je tworzyła i po obejrzeniu ich byłam przekonana, że narysował je ktoś inny, a nie ośmioletnie dziecko. Wtedy uznałam, że zabrała mi mój talent ;) Mówię do niej:
- Weronika zabrałaś mi moje umiejętności rysowania, mój talent.Oddaj mi go.
- Nie oddam – powiedziała Weronika śmiejąc się.
- Oddaj,  jest mi potrzebny.
- Niee.
- No oddaj, muszę narysować obrazek dla koleżanki.
- Nie.
-Werka oddaj mi proszę ;)
- No dobra, schowam Ci tu do pudelka, tylko uważaj, żeby Ci nie uciekł.
Usiadłam do rysowania i szło mi już trochę lepiej, ale jeszcze nie zupełnie.
Mówię do Werki:
- Eee chyba nie oddałaś mi całego.
- Oddałam, tylko on zacznie działać dopiero po godzinie.
Chyba miała rację, bo po jakimś czasie udało mi się dokończyć rysunek. Z tym, że nie sarenkę, nie królika, tylko kotka z pieskiem.

Przy okazji pakowania owego rysunku w ramkę, przecięłam sobie paluszek szybką od obrazka ;) Nie poczułam tego i o mało co, cała praca poszłaby na marne, bo zaplamiłabym rysunek krwią, na szczęście zauważyłam w porę  i zakleiłam skaleczenie (uff). Mam nadzieję, że koleżanka doceni trud i poświęcenie jakie włożyłam w rysunek dla nie ;) :D 

Jutro wyjeżdżam, ale na krótko.

13 komentarzy:

  1. Chciałam pisać, że moze by tak nowa notka albo cuś. Wchodzę i nowa notka :D
    Talent hmm... jak go Weronika nie odda to jakis nowy sie przybłąka...
    Pozdrowienia...
    2007-11-25 17:37

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddała, schowała do pudełka i zgodnie z jej słowami po godzinie zaczął działać. Inny talent też by się przydał, ale dodatkowy, a nie zamiast ;)
      2007-11-27 19:29

      Usuń
  2. I od teraz możesz powiedzieć, że przelałaś krew za swój talent :D. Buziakuje :-*
    2007-11-25 18:26

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. O tak teraz mogę. Również buziakuje ;-*
      2007-11-27 19:27

      Usuń
  3. ahahha;D niezla ta Weronika^^ hihi:))
    http://open-your-heart.blog.onet.pl/
    2007-11-26 14:46

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak nie zła ;)
      2007-11-27 19:23

      Usuń
  4. Fajna notka :), talent pisarski też masz ;)
    2007-11-26 20:59

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrej i przyjemnej nocy życzę...^^ busssi;*** http://open-your-heart.blog.onet.pl/
    2007-11-27 22:41

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie miec jakis talent:) Ja nie mam zadnego:( Buzi :****
    2007-12-01 13:45

    OdpowiedzUsuń
  7. dobranoc^^ u mnie news;**
    2007-12-03 01:54

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekhem, a może jakaś notka albo cuś?
    Poszukuję jakiegos zajęcia zeby nie myśleć i próbuję coś wyczytać ale ne ma nic ;<
    Pozdrawiam...
    2007-12-03 19:39

    OdpowiedzUsuń
  9. To zaś je jo! O_o
    U mnie nowa notka- taka prawie biografia...
    Ale zaleciało po mojemu... No cóż
    Tyle wystarczy... chyba...
    2007-12-03 21:14

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.