sobota, 8 lutego 2014

pożegnanie

Zakończył się projekt "Wsparcie osób niepełnosprawnych ruchowo na rynku pracy". W moim przypadku spełnił swoje zadanie, zastałam zatrudniona :) Podobno 17 osób zdobyło pracę, uważam to to niezły wynik. Mam na myśli osoby z naszego województwa. W czwartek było oficjalne zakończenie i pożegnanie, w tym wspólne wyjście do kina, wspólny obiad i papierologia. Poszliśmy do kina PIONIER - jest to najstarsze kino na świecie, działające nieprzerwanie od 107 lat :) Miejsce z klimatem. Prócz nas w kinie była grupa młodzieży, był to seans "zamówiony". Obejrzeliśmy nie pierwszej młodości film "Slumdog. Milioner z ulicy". Ja akurat wcześniej nie oglądałam tegoż dzieła filmowego, z tym większą przyjemnością obejrzałam teraz. Film mnie zachwycił :) chętnie zobaczę go znowu. A wracając do projektu, nawiązało się kilka znajomości, ciekawe czy przetrwają ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.