wtorek, 3 lipca 2007

wyjazd, powrót, relacja...

W komentarzu zostało mi zarzucone (słusznie zresztą :D), że jestem leniem, więc postanowiłam wziąć się do roboty i napisać nową notkę.

20 czerwca dostałam maila od koleżanki, z pytaniem czy nie miałabym ochoty do niej przyjechać na parę dni. Ochotę oczywiście miałam, więc zadzwoniłam z pytaniem, kiedy mój przyjazd miałby nastąpić. Stwierdziła, że mogę od razu. Od razu było dla mnie za szybko i pojechałam 25 czerwca. Spędziłam bardzo miły tydzień w Ściegnach koło Karpacza. Jak oglądałam cudne widoki, to chwilami czułam się jak w bajce :D. Z Iwoną czas spędzałyśmy głównie plotkując na rozmaite tematy.

A teraz zmiana tematu...
Po moim powrocie od Iwony, zdano mi krótką relację z wystawy, między innymi moich prac, która to miała miejsce w areszcie śledczym w Warszawie. Rysunki i zdjęcia podobno się podobały. Żałuję, że nie mogłam uczestniczyć w tej wystawie, tym bardziej, że była w takim nietypowym miejscu :]. Myślę, ze to by było fajne doświadczenie, przebywać wśród więźniów w areszcie śledczym ;).

Teraz trwają przygotowania do kolejnego wyjazdu, ale o tym następnym razem…

9 komentarzy:

  1. W koncu doczekalem sie kolejnego wpisu uffffff ;)
    2007-07-03 21:00

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    c.E 2007-07-04 18:55

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wystawy i zazdroszczę tygodnia odpoczynku:) Przede mną jeszcze wciąż egzaminy... ;/
    Pozdrawiam !! :)
    2007-07-06 10:26

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i powodzenia :)
      2007-07-09 18:02

      Usuń
  4. Eee ja też chcę gdzieś jechać. Na nastepny wyjazd weź mnie ze sobą choćby w walizke (może być wersja mini, ja się zmieszczę :D )
    2007-07-06 13:51

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he ... nie ma sprawy, do walizki mogę Cię zapakować, ostrzegam tylko, ze faktycznie jest mała, to moze być trochę ciasno :)
      2007-07-09 18:13

      Usuń
  5. ~KiNgOoOl xP29 maja 2012 10:11

    hAaAaAy xP
    pOdRóŻnIcZka z Ciebie! nOnOnO! =)
    aLe tAk nAs nAsTrAsZyĆ! nuNuNu! hihi=*
    fAjNiE, Ze cI SIe w WaRsZaWiE pOdObA=)
    NIe bEdE pIsaŁa, Że MasZ fAjNy bLog, bO smA o tYm WIeSz...
    PS. ŁadNy bLog=*
    BuzIaKi w pYsIaKi xD xP
    2007-07-07 13:10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kinga!
      No wiesz, to moje wystraszenie Was było nie zamierzone...tak wyszło, ale akurat Ty, nie powinnaś mieć do mnie pretensji (chyba wiesz o czym mówię ;))
      Całuski :*
      2007-07-09 18:15

      Usuń
  6. Hmm... to kiedy jest ten następny raz? Kurczę, a podobno to ja jestem największym leniem :P Ok, trudno :P U mnie nowa notka, więc czekam na następny raz i pozdrawiam...
    2007-07-16 17:26

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.