środa, 2 maja 2007

wystawa

Miniony weekend obfitował w wydarzenia, jednak postaram się nie rozpisywać za bardzo.

Ciągle jestem pod wrażenie tego wszystkiego co miało miejsce, więc może być nieco chaotycznie, mam jednak nadzieję, że połapiecie się w tym co zaraz napiszę. 

Początek owych wydarzeń, w zasadzie miał miejsce już w grudniu, kiedy to Agnieszka B - koleżanka ze Stowarzyszenia 3majmy się razem, przysłała mi maila z pytaniem czy chciałabym wystawić swoje prace. Oczywiście wyraziłam chęć i od grudnia pochłonięta byłam rysowaniem.
W zorganizowaniu wystawy brało udział wyżej wymienione Stowarzyszenie 3majmy się razem oraz Polskie Towarzystwo Edukacji Prawnej. Poza mną swoje prace wystawiały dwie koleżanki: Aneta M. – prace wykonane w programie Photoshop i Anna S. – zdjęcia. Każda z nas pochodzi z innego miasta Polski i nie łatwo było to wszystko poskładać w całość.

Anetę M. poznałam,  kiedy to obie uczęszczałyśmy do szkoły podstawowej, podczas pobytu w sanatorium. Po minionym turnusie nasze drogi rozeszły się i teraz miałyśmy spotkać się po 17 latach niewidzenia.

Wernisaż odbył się 27 kwietnia 2007 r. w Domu Kultury Śródmieście w Warszawie.  
Byłam nieco podenerwowana, a zarazem zadowolona, zarówno z powodu wystawy jak i spotkania. Nie byłam przygotowana na taki rozmach imprezy i byłam w lekkim szoku. Wystąpił zespół taneczny i muzyczny. Był poczęstunek i przedstawienie teatralne. 

Sporą część prac udało się sprzedać, co podniosło trochę moją wiarę w moje umiejętności.
Po wystawie czas spędziłam  z Agnieszką i Anetą, z którą powspominałyśmy dawne czasy.

Na zakończenie jeszcze raz wielkie dzięki dla Ciebie Agnieszko! Dla Stowarzyszenia 3majmy się razem, dla PSEP-u i p.Mariny.

W stolicy spędziłam czas u rodziny, której też nie widziałam ładnych parę lat i to również wpłynęło na mój dobry nastrój.

No to chyba już wszystko. Udało mi się nie rozpisać za bardzo. Zresztą trudno ubrać w słowa wszystkie wrażenia i emocje.

Następnym razem umieszczę zaległą notkę o Weronice, którą to miałam napisać przed wyjazdem do Warszawy.

4 komentarze:

  1. Gratuluje Udanej wystawy i zycze wiecej takich wystaw:).Powodzenia:)
    a talent do rysowania masz.
    2007-05-02 14:32

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę. Ciocia sie po stolicach obraca :D A propos, ...
    No proszę. Ciocia sie po stolicach obraca :D A propos, mogłabyś coś na blogu zaprezentować ze swoich prac, chętnie bym zabaczyła. Oczywiście życzę więcej wystaw i sukcesów :D Buziakuje :-*
    2007-05-03 13:34

    OdpowiedzUsuń
  3. ~rodzinka ;D28 maja 2012 19:57

    DwAaa!! Sorra za ten klucz!! Kurcze.. Dostalaś ...
    DwAaa!!
    Sorra za ten klucz!!
    Kurcze.. Dostalaś przeoukliny;>?
    xD Bu$$ka:*
    Kinia i Werek :D
    2007-05-09 15:10

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma notki, bo w porównaniu do niektórych nie mam
    tak dobrze i lekcje trzeba robić;/
    Sama mnie dzisiaj zagoniłaś =P
    Haha
    Co tak trzeszczy?
    Jaa
    xDxD Bu$$ka =*

    2007-05-16 17:23

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.