piątek, 13 kwietnia 2007

gazetka

Weronika chyba się dorwała do czasopism Kingi i za dużo oglądała telewizji, bo postanowiła zrobić swoją własną gazetkę dla młodzieży. Opiszę Wam strona po stronie jak to dzieło wygląda. Na czarno będą moje dopiski wyjaśniające, a teksty Weroniki  napisane na czerwono.

STRONA 1 (tytułowa)

Na górze strony umieszczony jest tytuł „Łał!” Obok umieszczone są dwa obrazki, jeden przedstawia panią pokaźnych rozmiarów i nad nim umieszczony jest napis „PRZED”, na drugim widniej pani, odpowiednio pomniejszona z napisem „PO”.
Poniżej, jak to na okładce, dwie uśmiechnięte dziewczyny, jedna w całości, druga w połowie (bo się nie zmieściła).

STRONA 2- nie zawiera nic

STRONA 3

Rzucił cię chłopak??
Zadzwoń:
323 serce104 serce 505.
A my ci powiemy co masz robić.

Na dole widniej rysunek -> dwie dziewczyny rozmawiające ze sobą przez telefon.
STRONA 4
 
Z boku strony jest podany numer telefonu: 505/401/323.
Na górze strony jest zagadka do rozwiązania:

(w miejsce znaku zapytania, trzeba oczywiści wstawić brakujący obrazek)

Rozwiąż zagadkę i wygraj: marsa, możliwą gejsze
(dla niezorientowanych, gejsza to taki cukierek), dumla ( w tym miejscu, narysowany jest czerwony prostokącik, co ma oznaczać dumla o smaku owocowym) i dumla (tu prostokącik brązowy, można się domyślić co oznacza).
Pod spodem narysowane są 4 wyżej wymienione cukierki.

Poniżej:
Podaj adres.
Damy cukierki pieszo (cokolwiek to znaczy)
KUPON ZNAJDZIESZ NA S.6.

STRONA 5

Schudnij, pomniejsz dzięki metamorfozie!  ZADZWOŃ:
305 serce 610 serce 548

Poniżej jest rysunek z cyklu "PRZED" I "PO".

strona 6

Wpisz chasło Ale odwrotnie.
Tu -> kratki na hasło
Pszekonasz się jakie to chasło.
Obok znajduje się krzyżówka obrazkowa: diagram i rysunki na podstawie ktorych, trzeba odgadnąć wyrazy i wpisać do owego diagramu.
Poniżej znajduje się oczywiście KUPON do zadanka ze strony 4.

STRONA 7


Na górze tej strony widnieje napis:

MINKI NA KOMÓRKĘ.

Poniżej kolekcja 12 minek.

Uff...Koniec.
Napracowałam się chyba bardziej niż ona :D
I jak podoba się??? Profesjonalne...jak na ośmiolatkę :D :D

UWAGA!!!
Podane numery są zmyślone ;)
Przepraszam za błędy, pisałam tak, jak to było w oryginale.
 ***
A teraz jeszcze coś z dzisiaj.

Wstawiłam sobie wodę na herbatę, zagotowała się i gwizdek z czajnika "zawył" głośno. Już cię biorę, nie wrzeszcz tak - rzekłam do czajnika :D a Werka na to: on krzyczy, bo go w pupę parzy :D :D

(c. Ela)

6 komentarzy:

  1. No, gazetka niczego sobie. I Może konkurować na ryknu, ponieważ zawiera wszystko to co inne cieszące sie popularnością magazyny, tzn : dużo konkursów z przewidzianymi nagrodami (nawet nie trzeba płacić za przesyłkę :D ) i artykuły o temacie: "Masz problem ? Chcesz o nim pogadać ? My ci pomożemy ! " No No , ciekawe kto bedzie redaktorem naczelnym w tym pismie. Ja kupuję natychmiast :D Pozdrawiam :-*
    2007-04-13 13:36

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Oleńka Dudzianka...:)28 maja 2012 19:41

    Też kiedyś prowadziłam gazetki...:) była rubryka z modą, pogodą, dobrymi radami, przepisem kulinarnym, newsami...:))) Baźgrałam coś tam...:) Wiem już dawno, ze prowadzisz sama blog, nioe mam czasu tu zaglądać, wiec z góry przepraszam za niezbyt częste odwiedziny - teraz nie mam też chwilowo dostępu do Internetu na swoim komputerze, a u kolezanki to tak głupio mi długo siedzieć i ograniczam sie tylko do sprawdzenia poczty...:( Dziękuję Ci za odwiedziny i ciepłe komentarze:)) Pozdrowienia dla siostrzenicy:)
    2007-04-16 00:18

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty przeprosiny nie są konieczne, wszystko rozumiem.
      Siostrzenica dziękuje za pozdrowienia i pozdrawia również...ja też:D
      2007-04-18 20:26

      Usuń
  3. Heh, może Weronika wybije te wszystkie gazety w stylu Bravo i inne równie hmm... nudne ale czytane z nudów (?). A co do tego czajnika to miała racje :P.
    U mnie nowa notka się pojawiła "baaardzo' długa...
    Pozdrowionka...
    2007-04-20 20:31

    OdpowiedzUsuń
  4. ;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/
    CZemu napisałaś mój numer telefonu n blogu?
    Może ja sobie nie życze??;/;
    Nie pomyslałaśotym??;/
    xDxD ŻartujĘĘ:*:*:*:*
    Fajny blogasek:):D
    I gazetka Weeeroni tesh;*
    Buziaki =******************
    2007-04-24 13:41

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh co za Wrcia:] Buziolek duzy ciociu:*
    2007-04-28 15:12

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.