poniedziałek, 26 lutego 2007

o tym i o owym (c.Ela)

Dość długo już nie pisałam, ale tak się jakoś złożyło. Teraz nieco chaotycznie o tym i o owym.
***
W sobotę byłam na 19 urodzinach siostrzeńca. Nie pamiętam kiedy się tak uśmiałam. Przebywanie z takimi ludźmi, jacy byli na tej imprezie, może służyć za kurację odchudzającą :D Mięśnie brzuszne i policzkowe pracowały pełną parą :D Nie będę się rozpisywać, powiem krótko, było super!
***
W zeszłym tygodniu oglądałam serię programów o Pingwinkach i jestem pod ich wielkim urokiem. Są cudne. Uwielbiam patrzeć jak się kiwają  na boczki. :]
Chciałabym bardzo zobaczyć Pingusie na żywo…ech.
***
Niedawno udało mi się, dzięki Internetowi, odnowić znajomość z koleżanką, z którą przebywałam w sanatorium. Ja chodziłam wtedy do IV klasy szkoły podstawowej, ona do II.
Trafiłyśmy na siebie w necie przez zupełny przypadek. Fajna sprawa nie?? :D

***
Na zakończenie przytoczę jeszcze dialog  z Weroniką. Wchodzę do pokoju i patrzę, że mała czegoś szuka, wiec pytam żartem:
J: Weronika, a ty co tam rozrabiasz?
W: Ja nic nie rozrabiam!
J: Phi… Akurat!! Ty i nic?!
W: TERAZ nic!!! :D :D :D

(c. Ela)

4 komentarze:

  1. Hej chciałam Ci powiedzieć że rezygnuje narazie z prowadzenia bloga i kasuje ten adres, ale oczywiście będe Cię odwiedzać i komentować :) www.ania0406.blog.net.pl
    Swoją drogą te wasze dialogi są bossskie :D
    2007-02-27 16:27

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Hi no taka imprezka to nawet lepiej niż odsysanie łuszczu :D Co do pingusiów zagadzam się , fajne stworzonka :-) pozdrawiam was cieplutko :-*
    2007-03-04 14:13

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak w ogóle to byłam Ja, Paulinka Topinka - Ithil :D
    2007-03-04 14:14

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam =) Fajnyyyy blog =) U mnie na blogu new notka a dokladnie konkursik na " BloGa WIoSnY" Mam nadzieje ze sie zglosisz do konkursiku za sameee zgloszenie 4 komentarze =) Pozdrawiam Beemka z bloga www.my-world-and-my-friends.blog.onet.pl. Masz duzzzeeee szanse na wygrana :D Pozdro Bye ByE
    2007-03-13 15:24

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.