środa, 6 grudnia 2006

ŁoJ! TRosZq sie nazbierało =P (Kinga)

6.12.2006r.

SiemkS =)

Okay...Nie wiem od czego zacząć. Wiem!
Najlepiej to chyba będzie od początku. Moja mama a c.Eli
siostra wróciła dzisiaj ze szpitala =( Była chyba 3 dni..teraz nie pamiętam dokładnie. Miała operacje na ŻyLaKi =D Nom...
Dzisiaj jest środa, a ja nienwidze tego dnia, bo mam na 7.10
do sQl i wogóle są najgorsze lekcje. No słuchajcie...Fizyka,Chemia, Geografia, MatMa i angielski =/
W ogóle opowiem Wam co się dzisiaj działo w sQl. No tak...
PieRwSzy był w-f. Graliśmy w siatkówkę i w ogóle pani mnie pochwaliła.
Nom..NaWeT się zapisałam na siatkówke z Domi$ i MoNiĄ
<dwie najlepshe przyjaciółki pod słońcem> tyle tylko, ze się te zajęcia zaczynają o 17.40 No, ale niech będzie.
Z fizyki za sprawdzian dostałam 3+ =/ Potem miałam angielski, to pisaliśmy sprawdzian.
Oczywiście nic nie umie.:/
No ale pani powiedział, że będzie można poprawić,no to spooko ;)
Potem była chemia to była kartkówka=/ =( i babka mnie zapytała z pierwiastków.
I dostałam 5 =P Potem była geografia to nie było nic specjalnego... Potem
PoLsKo <jupi> Lubie polski. Pani jest też taka fAjNa. I mnie dzisiaj
pochwaliła, no ale nie będę już się rozpisywać =***
No a moją ostatnio i "ULUBIONĄ" lekcją była oczywiście
~~MaTeMaTyKa~~ =/=/=/=/=/=/=/=/=/
Dostałam 3...Czaicie? Brakowało mi jednego, małego i słodkiego punkcika do 4 !!!!!!!!!!!!
Ehh...Sie zdenerwowałam. HyYyYy...A wiecie, co wczoraj było w MagdzieM.? ;)
Aż się wKu...Rzyłam =P No..Kto oglądał ten wie, a kto nie oglądał to stracił i ja mu teraz tego nie powiem =P=P Dobra..TRoszQ się tego nazbierało =P=P

A na koniec poZdRo dla KiLku koFFanych ŁosÓbEk =]
~DoOoOMi$ =***
~MoOnIa =***
~AGaTy =*
~MaJcI =]
~NiNu$i =)
A teraz chłopacy...
~BarTeK <KOKOT>
~DaNiEl <DyLu>
~Mateusz <Królik>
...No i wogóle dla 1D =*********** 

(SzŁoDzIkI)

5 komentarzy:

  1. Chceż wiedzieć jak twój blog ocenia Lolan93 ?? Zgłoś się do Ocenki na blogu|| www.patit12.blog.onet.pl || Powiadamiam o ocence:P Pozdro:*SZYBKO I PROFESJONALNIE!+2 KOMCIE GRATIS!
    2006-12-06 15:59

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :) wpadnij na www.czadoey-rockiroll.blog.onet.pl
    2006-12-06 17:55

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez się wkurzyłam jak oglądałam Magdę M. Ten Filip w ogóle cały mnie wkurza. Ale i tak wiadomo że Madzia i Piotr się pobiorą :P. Nowa notka na www.ania0406.blog.onet.pl zapraszam
    2006-12-09 14:27

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Kinik :) pociesze Cię :)Wiesz jakie to uczucie kiedy Ci ...
    Oj Kinik :) pociesze Cię :)Wiesz jakie to uczucie kiedy Ci brakuje tylko 0,5 pk żeby zaliczyć sprawdzian(tzn do dopa :D) Tak mało mi brakowało żeby dostać 2 :( i teraz muszę poprawiać. Ale jak to mówił ktoś szary (ale inteligentny) Życie jest jak jajko...trzeba je znieść :) buziakuje papa :-*
    2006-12-13 09:33

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej;* Wiecie co zaczęłam prowadzić nowego bloga www.pokochalam-ciebie.mylog.pl wbijajć! Oczywiście jesteś na honorowym miejscu w linkach;) Pozdrówka;* i dzięki za mnie:D
    2006-12-18 13:20

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę ślad po sobie :) Jeśli nie masz konta Google i nie wiesz jak komentować (też miałam z tym problem ;)) proponuję wybrać opcję Nazwa/adres URL. W polu z nazwą możesz wpisać swoje imię lub nick.